تجلیل از کارگر و باغبان نمونه فضای سبز سازمان پایانههای مسافربری شهرداری تبریز
از کارگر نمونه و وظیفهشناس فضای سبز سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز تجلیل بعمل آمد.
به گزارش تبریز برخط ، اسماعیل شاهی معاون اداری و مالی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در این مراسم از زحمات قشر کارگر قدردانی کرد و گفت: بخش مهمی از زحمات پایانه مسافربری بر دوش کارگران و پرسنل خدماتی و اجرایی است. وی تصریح کرد: جامعه کارگری همواره مورد توجه مدیران سازمان بوده است و امروزه با دستان پرتوان کارگران هر روز خدمات این مجموعه تجلی بیشتری پیدا می کند؛ چرا که شکوه آبادانی و سازندگی پایانه مسافربری با دستان زحمتکش این قشر محقق میشود. در این مراسم از امید محمدی کارگر زحمتکش فضای سبز پایانه مسافربری با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر بعمل آمد.



