کد خبر:165473776
پ
165473776

برگزاری دوره آموزش GIS برای کارکنان شهرداری منطقه ۳

به منظور ارتقای سطح مهارت و توانمندسازی نیروی انسانی مناطق در استفاده از نقشه و اطلاعات نقشه‌ای، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز اقدام به برگزاری یک دوره GIS در سطح مقدماتی و متوسط برای کارکنان شهرداری منطقه ۳ کرده است.

  • 166101898/thumbnail.jpg

به گزارش تبریز فوری ، دوره آموزش مقدماتی و پیشرفته GIS با هدف ارتقای سطح مهارت و توانمندسازی نیروی انسانی مناطق برای همکاران شهرداری منطقه ۳ در حال برگزاری است. دوره مذکور شامل ۳۰ ساعت آموزش نرم‌افزار ARCGIS است که از ۲۰ اردیبهشت در محل سالن کنفرانس معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مرکز برگزار می‌شود.

ال جی