برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت هفته وحدت در پایانه مسافربری مرکزی شهرداری تبریز
به مناسبت هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به همت امور ارتباطات، فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج شهید قلی نژاد سازمان پایانههای مسافربری شهرداری تبریز، ایستگاه صلواتی در ترمینال مرکزی تبریز برپا شد.
به گزارش تبریز برخط ، اهل سنت، دوازدهم ماه ربیع الاول و شیعیان هفدهم این ماه را سالروز ولادت میلاد پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) میدانند و این هفته، هفته وحدت نامگذاری شده است. میلادی که سرآغاز خوبیها و پاکیها است و مردم از این فرصت باید برای ایجاد وحدت بیشتر مسلمانان استفاده کنند؛ وحدتی که از گذشته ریشه در فرهنگ، مذهب و همراهی ائمه و دیگر مذاهب داشته است. احمد زارعی مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری تبریز ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت، در همین زمینه طی گفتگویی اظهار کرد: برگزاری و زنده نگه داشتن مناسبتهای مذهبی جزو وظایف ذاتی سازمانها است و طی روزهای گذشته سازمان پایانهها با همه توان و برنامهریزی در حال برگزاری روندهای فرهنگی بود. زارعی همچنین اظهار کرد: ایام خجستهای که فرصت مناسبی برای یادآوری فضیلت و بزرگی پیامبر خوبیها است. این هفته، فرصت مناسبی است تا ضرورت همبستگی و یکدلی جهان اسلام به ویژه در این زمان پُر از فتنه و آشوب، با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد. هفته وحدت فرصتی برای اتحاد همدلی و همزبانی میان مسلمانان است. به همین مناسبت سازمان پایانههای مسافربری شهرداری تبریز از روز پنجشنبه ۲۱ تا شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱، اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع شیرینی و چای کرد.



