دبیر شورای اسلامی شهر تبریز:
برخورد بهموقع شهردار با مامور حرمتشکن جای قدردانی دارد
دبیر شورای اسلامی شهر تبریز از برخورد شهردار با علاملان اتفاق روز گذشته یکی از معابر تبریز که منجر به رفتار ناپسند یک مامور شهرداری با یک شهروند معلول شده بود، قدردانی کرد.
به گزارش تبریز فوری ، غلامرضا احمدی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: برخورد ناشایست مامور شهرداری با یک معلول در یکی از معابر تبریز قابل قبول نبوده و باید از طریق آموزش و گزینش مانع از بروز اتفاقاتی مشابه شد. وی ادامه داد: از شهردار تبریز و شهردار منطقه به دلیل برخورد با عاملان این اتفاق قدردانی میکنم، اما باید در این خصوص پیگیریهای لازم انجام شود که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.


