بازدید فرماندار تبریز از ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شرق تبریز
فرماندار شهرستان تبریز به همراه مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی از ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری منطقه ۵ مستقر در ورودی شرق تبریز بازدید کرد.
به گزارش تبریز فوری ، علی جعفری آذر به همراه احمد حمزه زاده از محل ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی مستقر در میدان بسیج بازدید و در جریان خدمات ارائه شده به مسافران قرار گرفت. میر علی اصغر نساج، شهردار منطقه ۵ نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات این منطقه در استقبال از مسافران نوروزی ارائه کرد. گفتنی است شهرداری منطقه ۵ تبریز با اقدامات گسترده ای مانند استقرار کمپ اطلاع رسانی مسافران نوروزی در ورودی شرقی تبریز به همراه برپایی سفره هفت سین، فضاسازی و آذین بندی سطح حوزه، گلکاری گسترده میادین و رفوژهای وسط، رنگ کاری نرده ها و جداول و رفت و روب معابر به استقبال نوروز رفته است.


