عذرخواهی سرپرست شهرداری تبریز به دلیل وضعیت نامطلوب آسفالت برخی نقاط شهر
با بهبود شرایط جوی، آسفالتریزی معابر شهری از سر گرفته میشود
سرپرست شهرداری تبریز در بر نامه زنده تلویزیونی تبریزیم گفت: با توجه به تداوم بارش نزولات آسمانی، و در راستای رعایت استانداردهای کیفی آسفالت عملیات آسفالتریزی معابر شهری با بهبود شرایط جوی از سر گرفته خواهد شد.
به گزارش تبریز فوری ، در این گفتگوی زنده تلویزیونی مهدی یوسفی اظهار کرد: عملیات آسفالتریزی، لکهگیری و چالهزدایی با تأکید شورای محترم اسلامی شهر و در قالب طرح استقبال از بهار آغاز شده است که در راستای رعایت استانداردهای کیفی آسفالت، این عملیات موکول به بهبود وضعیت جوی شده و بدیهی است با بهبود شرایط جوی، عملیات آسفالتریزی اساسی در سطح معابر شهری از سر گرفته خواهد شد.
وی اضافه کرد: مجموعه شهرداری تبریز تمام تلاش خود را برای رفاه و آسایش شهروندان بکار میگیرد و ضمن عذرخواهی به دلیل وقفه به وجود آمده، امیدوارم در سال آتی بتوانیم توفیق خدمت بیشتری برای شهر و شهروندان داشته باشیم.


