اصلاح روشنایی، زیباسازی و گلکاری در پارک بانوی مهر
شهردار منطقه ۷ تبریز از انجام عملیات اصلاح روشنایی، زیباسازی و گلکاری در پارک بانوی مهر خبر داد.
به گزارش تبریز برخط ، محمد رشتبری با بیان این مطلب گفت: در راستای بهسازی و ارتقای رفاه و خدمات در پارکها برای بهرهمندی بهتر شهروندان از محیطهای شهری، نسبت به اصلاح روشنایی، زیباسازی، رنگآمیزی مبلمان و نردهها، ساخت آبخوری و وضوخانه و کاشت گل در این پارک اقدام شده است. وی، آغاز اجرای این عملیات را از هفته گذشته عنوان و اظهار کرد: طی این مدت، روشنایی پارک بانوی مهر با تعویض لامپهای سوخته با لامپهای کممصرف پرنور اصلاح شده و از چراغهای برق پرشاخه برای افزایش روشنایی پارک استفاده شد. رشتبری با اشاره به رنگآمیزی نردهها، تیرهای برق و مبلمان پارک، گفت: ساخت آبخوری و ایجاد وضوخانه از دیگر اقداماتی بود که در این پارک انجام شده است. شهردار منطقه ۷ تبریز، کاشت گلهای داوودی را از اقداماتی عنوان کرد که در راستای زیباسازی و تازهسازی طبیعت و فضای سبز این پارک انجام شده است.



