مدیرعامل سازمان عمران تبریز خبر داد:
استقرار سامانه ورود و خروج مصالح و آسفالت از طریق ارسال پیامک
سامانهای با هدف ارسال پیامک همزمان با بارگیری و خروج کامیونهای مناطق دهگانه از کارخانه آسفالت، استقرار یافت.
به گزارش تبریز فوری ، حسین منیری فر مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با اعلام خبر فوق گفت: همزمان با بارگیری و خروج کامیونهای اعزامی مناطق دهگانه از کارخانه آسفالت، نرمافزاری از طرف سازمان عمران تعبیه شده که به شهرداران مناطق دهگانه، مدیران عامل برخی از سازمانها از جمله سازمان آرامستانها، ترمینال و معاونهای فنی عمرانی هر منطقه پیامک ارسال میشود.
وی افزود: هدف از اجرا و استقرار سامانه فوق، اطلاعرسانی قبل از رسیدن آسفالت به مناطق و برنامهریزی جهت جلوگیری از سرد شدن آسفالت است.
این سامانه توسط واحد فناوری اطلاعات سازمان انجام شده و از طریق دوربینهای مداربسته در محل کارخانه پشتیبانی میشود.


