یعقوب هوشیار:
ارتقای معیشت کارکنان، دغدغه مدیریت شهری است
شهردار تبریز ارتقای معیشت کارکنان را دغدغه مدیریت شهری تبریز دانست.
به گزارش تبریز فوری ، یعقوب هوشیار عصر امروز در دیدار فرزندان شاهد شاغل در شهرداری تبریز که با حضور حکیمه غفوری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و محبوب تیزپاز قائم مقام شهردار برگزار شد، اظهار کرد: باید بین مدیران شهر و فرزندان شاهد شاغل در شهرداری ساختاری برای ارتباط مستمر و موثر تعریف کنیم تا بتوانیم مفیدتر از پیش ایفای نقش کنیم. وی خطاب به این کارکنان تصریح کرد: شما را سرمایه جدی اجتماعی تلقی میکنیم و میخواهیم با بهرهگیری مناسب از ظرفیتهایتان، جریان موثری در مدیریت شهری اتفاق بیفتد.
شهردار تبریز با اشاره به مسائل مهم مدیریت شهری اظهار کرد: ما تنها کلانشهری بودیم که بیست و هشتم ماه، حقوق کارکنان را پرداخت کردیم. دغدغه بنده معیشت کارکنان است. وی اعلام کرد: در یک ماه نزدیک به ۲۵۰ نفر از کارکنان شهرداری، تبدیل وضعیت شدهاند و امور اداری را ملزم کردهایم که اقدامات حوزه تبدیل وضعیت را تسریع بدهند. هوشیار با بیان اینکه به دنبال ارائه بیشترین امکانات با بهترین و امن ترین شرایط برای همکاران هستیم، افزود: از وزارت کشور درخواست صدور مجوز جذب ۱۰۰ نیرو در آتشنشانی را کردهایم. شهردار تبریز یادآور شد: باید فرزندان شاهد شاغل در شهرداری را توانمند کنیم. غنای محتوایی و تسلط بر یک حوزه تخصصی نیز نیاز است. وی یادآور شد: همه ما یک خانوداه هستیم، اگر همه نیروهای شهرداری وضعیت یکسانی داشته باشند، باعث خوشحالی ما خواهد بود.


