معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد:
ارتقای سطح شغلی و اختیارات مدیران حمل و نقل مناطق شهرداری به معاونت
سطح مدیران حمل و نقل و ترافیک مناطق دهگانه به دستور شهردار کلانشهر تبریز به زودی به معاونت ارتقا خواهد یافت.
به گزارش تبریز فوری ، برای تقویت اختیارات واحدهای حمل و نقل و ترافیک در مناطق دهگانه و ارائه بهینه خدمات ترافیکی به شهروندان، سطح این مدیران به معاونت ارتقا خواهد یافت. وحیدکیا افزود: با تقویت اعضای خانواده حمل و نقل در سازمانها و مناطق دهگانه، طرحهای ضربتی ترافیکی را در سطح شهر با همکاری پلیس راهور آغاز خواهیم کرد. وی افزود: در دو سال اخیر، کرونا سبب برخی تغییر رفتارها در ترافیک و به تبع آن کاهش حجم سفر و آرامسازی معابر شده بود. با توجه به بازگشت تدریجی روال عادی، لازم است با رصد، شناسایی و برنامهریزی برای مشکلات موجود، طرحهای مشترک ضربتی برای ساماندهی وضعیت ترافیکی شهر اجرا شود.


