شهردار منطقه ۱ تبریز خبر داد:
اجرای عملیات عرشهگذاری پل عابر پیاده آخر خیابان شهید رجائی
شهردار منطقه ۱ تبریز از اجرای عملیات عرشه گذاری پل عابر پیاده آخر خیابان شهید رجائی (یوسف آباد)خبر داد.
به گزارش تبریز فوری ، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: با توجه به بهره برداری رمپ آخر خیابان شهید رجائی و افزایش تردد در این مسیر، نیاز به ایمنسازی و پیشگیری از مخاطرات احتمالی وجود داشت که با احداث پل عابر پیاده، شاهد روانسازی تردد در این محدوده خواهیم بود. وی ادامه داد: این پروژه با هزینهای بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال اجرا شده و نیمه شب گذشته عرشه گذاری آن توسط اکیپ های معاونت فنی و عمرانی انجام یافت.
شهردار منطقه ۱ در مورد مشخصات پروژه اظهار کرد: این پروژه به طول ۳۲ متر، ارتفاع از کف خیابان ۵/۵ متر، ارتفاع پل ۲ متر و عرض ۲/۲۰ متر احداث می شود.


