اجرای طرح استقبال از بهار در ایستگاه آخر
اجرای طرح استقبال از بهار در واپسین روزهای زمستانی و نزدیک شدن سال نو به ایستگاه آخر خود رسیده است.
به گزارش تبریز فوری ، شهردار منطقه ۷ تبریز در تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای طرح استقبال از بهار گفت: در قالب این طرح نسبت به لکهگیری آسفالت معابر، حذف موانع فیزیکی، جمعآوری نخالههای ساختمانی، ترمیم جداول، سفیدکاری دیوارها، همسطح سازی و تعمیر دریچهها، لایروبی کانال و جمعآوری سد معابر اقدام شد. وی امحاء بنر و آگهی به تعداد ۲۴۹ مورد را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این طرح عنوان و اظهار کرد: طرح استقبال از بهار از دهم اسفند در شهرداری منطقه ۷ کلید خورده و اقدام به ارائه خدمات در سطح جنوب غرب تبریز شده و تا پایان اسفند نیز این عملیات ادامه دارد. سلیمی توزیع ۱۵۰ تن آسفالت، حذف ۱۲۵ مورد مانع فیزیکی، جمعآوری هزار و ۱۰۰ تن نخاله ساختمانی، سفیدکاری به طول ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع، ترمیم ۱۶۰ متر جداول، همسطح سازی ۳۰ مورد دریچه، لایروبی هزار و ۱۰۰ تن لجن از کانالها و جمعآوری ۵۲ مورد سد معبر را از اقدامات صورت گرفته در راستای طرح استقبال از بهار عنوان کرد.


