آغاز طرح استقبال از بهار در منطقه۷
شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای طرح استقبال از بهار در سطح حوزه در روز نخست خود خبر داد.
به گزارش تبریز فوری ، محمدعلی سلیمی در تشریح این خبر گفت: عملیات پاکسازی، شستشو، رفت و روب و نخالهبرداری اقداماتی بود که در روز نخست اجرای این طرح توسط اکیپهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه انجام شد. وی همچنین به صدور اخطاریه جهت نخالهبرداری و جمعآوری مصالح ساختمانی به مالکان اشاره و اظهار کرد: رهاسازی نخالههای ساختمانی باعث ایجاد مشکلات مختلف شهری برای شهروندان و ایجاد ترافیک و آلودگی بصری و منظر شهری میشود که در راستای اجرای طرح استقبال از بهار نسبت به نخالهبرداری در زمینهای خالی در روز نخست اقدام شد. سلیمی اجرای این طرح را در مسیرهای شهرک اندیشه، اوچمان و نیروهای هوایی عنوان کرد.


