"طرح استقبال از بهار" در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ عملیاتی میشود
از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز "طرح استقبال از بهار" در قالب برنامه پاکسازی اساسی معابر سطح حوزه این منطقه، عملیاتی میشود.
به گزارش تبریز فوری ، داود طالب نژاد شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: "طرح استقبال از بهار" در قالب یک برنامه منسجم با ارائه خدمات مختلف شهری و انجام پاکسازی و رفت و روب اساسی تمامی معابر در آستانه بهار طبیعت، عملیاتی میشود. شهردار منطقه ۲ افزود: در این ایام کرونایی به منظور رفاه حال و تلطیف روحیه شهروندان، توسط نواحی سهگانه معاونت خدمات شهری و اکیپ ویژه منطقه در آستانه آغاز سال جدید و اوایل اسفند ماه، طرح استقبال از بهار در تمامی معابر تحت پوشش با انجام گلکاری میادین و رفوژ وسط مسیرها، لایروبی آبروها و جویها، بهسازی و ترمیم پیادهروها و نیمکتها، رسیدگی به دریچهها و پلها، شستشوی مبلمان شهری و ایستگاهها، رنگآمیزی جداول و میلههای ترافیکی و ... عملیاتی میشود. طالب نژاد با عنوان اینکه امحای آگهیهای تاریخ گذشته و پاکسازی قطعات خالی هم در این برنامه گنجانده شده است، گفت: بهبود وضعیت عبور و مرور از مسیرهای سطح حوزه منطقه ۲ با انجام لکهگیری آسفالت نیز در برنامه استقبال از بهار، اجرائی میشود.


