کد خبر:165814534
پ
165814534

نواختن زنگ مدرسه توسط شهردار منطقه ۶ تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز با حضور در مدارس خدیجه کبری (س)، مکتبی و اولاده و فرزانگان ۱ زنگ سال تحصیلی جدید را به صدا در آورد.

  • 165814534/gallery/original.jpg
  • 165814534/gallery/original.jpg
  • 165814534/gallery/original.jpg
  • 165814534/gallery/original.jpg

به گزارش تبریز برخط ، احمد انیسه با حضور در مدارس خدیجه کبری (س)، مکتبی و اولاده و فرزانگان ۱ ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس، همچنین تبریک سال تحصیلی جدید، برای دانش آموزان آرزوی موفقیت کرد. انیسه در سخنان خود گفت: دانش آموزان نعمت امنیت و آرامش خود را مدیون ایثار و مقاومت بزرگ مردان و شیر زنانی هستند که فارغ از وابستگی‌های دنیوی در مقابل دنیای استکبار و دشمنان این ملت ایستادند تا یک وجب از خاک گهربار ایران اسلامی به تصرف دشمنان درنیاید. وی ضمن تأکید بر احترام و رعایت ادب نسبت به والدین و معلمان، افزود: ما باید همواره قدردان زحمات این عزیزان باشیم زیرا اگر تلاش‌های بی‌وقفه آنها نباشد، دستیابی به موفقیت ممکن نیست. از شما جوانان نیز انتظار می‌رود تا با کسب علم باعث سربلندی آنان شوید و برای کشورمان افتخارآفرینی کنید.

ال جی