مرمت و نوسازی سرویس بهداشتی کوچه پاساژ
معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه ۸ از تداوم عملیات مرمت و نوسازی سرویس بهداشتی کوچه پاساژ خبر داد.
به گزارش تبریز برخط ، اورنگ رسولی ضمن اعلام خبر فوق افزود: سرویس بهداشتی کوچه پاساژ سالیان سال به دلیل استهلاک و عدم استفاده طولانی، کاملاً تخریب شده بود که شهرداری منطقه ۸ به منظور افزایش رفاه شهروندی، عملیات مرمتی و بازسازی این سرویس بهداشتی را آغاز کرده که طی ماههای آتی و بعد از اتمام عملیات عمرانی بازگشایی خواهد شد.
رسولی در ادامه افزود: این پروژه یکی از خواستههای شهروندان و اصناف کوچه پاساژ بود که در دستور کار شهرداری منطقه ۸ قرار گرفته و عملیات عمرانی و بازسازی این سرویس بهداشتی توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز شده است.



