صیانت از اموال و مستغلات، در ردیف برنامههای اصلی سازمان پایانههای مسافربری
جلسه مشترک مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریز با مدیرعامل و معاونان سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در جهت شناسنامه دار کردن املاک سازمان و رفع مشکلات آن برگزار شد.
به گزارش تبریز برخط ، احمد زارعی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در خصوص تعیین تکلیف املاک سازمان و اقدامات انجام یافته برای ساماندهی آن نکاتی را ارائه کرد. وی اظهار کرد: امروز در کنار ارائه خدمات به مسافران و گردشگران، صیانت از اموال و مستغلات از برنامههای اصلی این سازمان در شش ماهه دوم است. در ادامه جلسه، هادی بدری مدیرکل اداره املاک مستغلات شهرداری تبریز از اقدامات انجام یافته در ساماندهی املاک و مستغلات سازمان پایانه ها از مدیریت و همکاران تقدیر و تشکر کرد و گفت: برای حفظ و نگهداری و ساماندهی املاک شهرداری و سازمانها، باید همه املاک و مستغلات ابتدا شناسنامهدار و مشخصات آن ثبت شود که در این راستا کارگروهی تشکیل یافته و به صورت منطقه در حال اجرا است که نتیجه خوبی هم به دست آمده است. وی با بیان اینکه سازمان پایانه یکی از مراکز حساس و خدماتی شهرداری تبریز است، در خصوص تعیین تکلیف و شناسنامهدار کردن املاک سازمان آمادگی خود را اعلام کرده و دستور اجرای آن را به کارگروه اداره کل املاک صادر کرد. در پایان جلسه، مدیران و کارشناسان نقطه نظرات خود را بیان کرده و بعد از بحث و تبادل نظر مصوباتی صورت گرفت.



