مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز طرح کرد::
سامانه صیانت از سلامت اداری پل ارتباطی شهروندان با شورا
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز سامانه صیانت از سلامت اداری را پل ارتباطی شهروندان با اعضای شورای شهر تبریز معرفی کرد که در صحن علنی شورا رونمایی شد.
به گزارش تبریز فوری ، محمدرضا کاظمی در مراسم رونمایی از سامانه صیانت از سلامت اداری، اظهار کرد: با نظر و درخواست اعضا و رئیس شورا در زمینه صیانت از سلامت اداری، این سامانه توسط همکاران سازمان طراحی و فاز اول آن وارد مرحله اجرایی شد. وی با اشاره به نقش بسیار مهم سامانه صیانت از سلامت اداری بهعنوان ارتباطی امن و مستقیم با شورای اسلامی کلانشهر تبریز در افزایش شفافیت سازمانها، گفت: این سامانه به عنوان سرمایه اصلی یک سازمان، ابزاری را در جهت اعتمادسازی شهروندان به عملکرد مجموعه فراهم کرده و در ارتقای مهارتها، دانش و علاقه کارکنان در زمینه شرکت در تصمیمات سازمانی نقش مثبت دارد. مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز ابراز کرد: هدایت سازمانها به سمت آرمانها و رسالتهای اصلی، ایجاد اتحاد و انسجام سازمانی، حفظ و ارتقای روابط بین شهروندان و شهرداری، افزایش مشارکت شهروندان در فرآیندهای مدیریت شهری و جلوگیری از تخلفات اداری و برخورد با مفسدان، از جمله اهداف راهاندازی این سامانه است.


