زنگ مدرسه "شاهد" با حضور شهردار منطقه ۲ تبریز به صدا درآمد
شهردار منطقه ۲ با حضور در دبیرستان شاهد سالار شهیدان زنگ آغاز سالتحصیلی جدید را به صدا درآورد.
به گزارش تبریز برخط ، این مراسم با حضور موسی علی پور شهردار منطقه ۲ و معاونان و مدیران این منطقه و علیزاده رییس آموزش و پرورش ناحیه ۴ برگزار شد. علی پور در سخنان خود ضمن گرامیداشت آغاز سالتحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، رشادتهای جوانان انقلاب را ستوده و آرامش امروز جامعه را مرهون زحمات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانسته و تاکید کرد: کودکان امروز باید با تأسی از این بزرگان و با تلاش و برنامهریزی خود را برای موفقیت در تحصیل و تمامی مراحل زندگی در آینده آماده کنند. در ادامه، علی پور برای والدین و معلمان و همچنین دانش آموزان، آرزوی موفقیت در سال تحصیلی جدید کرد. در این مراسم همچنین ضمن نواختن زنگ مدرسه توسط شهردار منطقه ۲، از چند تن از معلمان و دانش آموزان و فرزندان شاهد با اهدای لوح قدردانی شد.



