دیدار شهردار منطقه ۲ تبریز با فرمانده پادگان حضرت ولیعصر (عج)
شهردار منطقه ۲ تبریز در دیدار با فرمانده پادگان حضرت ولیعصر (عج)، به همکاریهای فیمابین دو سازمان تاکید کرد.
به گزارش تبریز برخط ، موسی علی پور در دیدار با سردار شاهبازی فرمانده پادگان حضرت ولیعصر (عج)، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات پرسنل زحمتکش، به همکاری و مشارکت فیمابین این دو سازمان، تاکید کرد. در این دیدار سردار شاهبازی هم از تلاش مجموعه کارکنان منطقه جهت ارائه خدمات مختلف در سطح حوزه، از شهردار منطقه ۲ قدردانی کرد.
شهرداری منطقه ۲ در جریان آسفالتریزی و جدولگذاری محوطه آموزشگاه حضرت ولی عصر (عج) از ۴۶۰ تن آسفالت استفاده کرده است.



