دیدار شهردار منطقه ۲ تبریز با رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه استان
شهردار منطقه ۲ تبریز با رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه استان، دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش تبریز فوری ، موسی علی پور به همراه جمعی از معاونان و مدیران این منطقه با اکبر عیسی زاده رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه استان، دیدار و گفتگو کرد. در روند این دیدار، مدیران سازمانهای مذکور برای همکاری فی مابین شهرداری منطقه ۲ تبریز و دفتر وزارت امور خارجه استان، تاکید کردند.


