حضور همکاران شهرداری منطقه ۶ در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان
جمعی از معاونان و مدیران و کارکنان منطقه ۶ با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز را گرامی داشتند.
به گزارش تبریز برخط ، همزمان با فرا رسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، پرسنل شهرداری منطقه ۶ با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، با آرمانهای شهدا و امام شهیدان (ره) تجدید پیمان کردند.



