شهردار منطقه ۴ تبریز خبر داد:
توزیع ۱۰۰ تن آسفالت در کوی مخابرات در قالب طرح نگهداشت شهری
شهردار منطقه ۴ تبریز از اجرای عملیات لکهگیری کوی مخابرات در شهرک نظامپزشکی خبر داد.
به گزارش تبریز فوری ، مسعود علیلو با بیان این خبر گفت: عملیات آسفالتریزی اساسی و لکهگیری سطح با هدف ارتقای سطح ایمنی و بهسازی معابر در قالب طرح ضربتی نگهداشت شهری در حال اجرا است. وی اضافه کرد: در راستای ساماندهی و بهسازی معابر، عملیات لکهگیری آسفالت به صورت ضربتی آغاز شده و روزانه در سطح منطقه ۴ عملیاتی میشود. شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: بههمین منظور، عملیات لکهگیری و ساماندهی کوی مخابرات در شهرک نظامپزشکی با توزیع ۱۰۰ تن آسفالت اجرا شد.


