کد خبر:165842122
پ
165842122

همزمان با بزرگداشت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛

تجلیل شهردار منطقه ۲ تبریز از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی

شهردار منطقه ۲ تبریز به همراه جمعی از معاونان و مدیران این شهرداری با حضور در کلانتری ۱۱ میدان جانبازان و ۲۳ باسمنج از زحمات و همکاری‌های رئیس و سایر کارکنان این مجموعه قدردانی کرد.

  • 165842122/gallery/original.jpg
  • 165842122/gallery/original.jpg
  • 165842122/gallery/original.jpg

به گزارش تبریز برخط ، موسی علی پور به همراه جمعی از معاونان و مدیران این منطقه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، ضمن حضور در کلانتری‌های ۱۱ و ۲۳، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه فرماندهان و دست‌اندرکاران حفظ نظم و امنیت شهر تشکر کرده و از همکاری صمیمانه و تعامل سازنده عوامل نیروی انتظامی با این منطقه، تقدیر کرد.

در این مراسم علی پور ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سرهنگ فرهی فرمانده کلانتری ۱۱ و سرگرد نویدی فرمانده کلانتری ۲۳ باسمنج و با ادای تکریم به همه عوامل نیروی انتظامی، آرامش امروز شهروندان را مرهون زحمات تک‌تک عوامل نیروی انتظامی دانست و با اهدای لوح از فرماندهان کلانتری‌های مذکور تقدیر کرد.

ال جی