برگزاری همایش به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان
شهرداری منطقه ۴ به مناسبت هفته ملی "سلامت بانوان"، همایش سلامت برای بانوان سطح حوزه در فرهنگسرای آنا برگزار کرد.
به گزارش تبریز برخط ، به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان، همایش سلامت به همت امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ۴ در فرهنگسرای آنا برگزار شد.
برنامه آموزش اصول تغذیه صحیح و سلامت روان از محورهای این همایش بود که با حضور کارشناسان حوزه روانشناسی و تغذیه اجرا شد.
همزمان برنامههای مشابهی در مدارس سطح حوزه نیز با حضور کارشناسان روانشناسی برگزار شد که برگزاری کارگاه سلامت در دبستان نرجس یکی از این موارد است.



