به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل صورت گرفت؛
بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پایانه مسافربری شهرداری تبریز
استاندار آذربایجان شرقی همزمان با گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل ضمن حضور در پایانه مسافربری شهرداری تبریز با تعدادی از مدیران شرکت ها، رانندگان و مسافران گفتوگو کرد.
به گزارش تبریز فوری ، عابدین خرم در این بازدید همچنین از روشنایی چراغ های تازه نصب شده، پارکینگ رایگان و نوسازی صندلی های پایانه بازدید کرد و از خدمات و تلاش های سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز قدردانی کرد. استاندار در این برنامه از حوزه های مختلف پایانه های مسافربری بازدید کردو ضمن گفتوگو با تعدادی از رانندگان و مسافران در این پایانه در جریان مشکلات احتمالی آنان قرار گرفت.


