استفاده بیش از ۲۰۰۰ تن آسفالت برای پروژه فرامنطقهای آسفالتریزی مسیر بی.آر.تی
معاون مالی اقتصادی شهرداری منطقه ۲ تبریز از تداوم عملیات فرامنطقهای آسفالتریزی مسیر بی. آر.تی خبر داد.
به گزارش تبریز فوری ، حسین عالی باف معاون مالی و اقتصادی با همراهی اصغر آدی بیگ معاون فنی و عمرانی منطقه با حضور در محل عملیات آسفالتریزی مسیر بی آر تی با اعلام استفاده بیش از ۲۰۰۰ تن آسفالت برای بهسازی این مسیر، افزود: این پروژه فرامنطقهای با تامین مالی، نظارت و اجرای این منطقه همچنان تداوم خواهد داشت. عالی باف ضمن تاکید بر اجرای با کیفیت آسفالتریزی این مسیر اعلام کرد: شهرداری منطقه ۲ علاوه بر آسفالتریزی مسیر بی آر تی، آسفالتریزی در کل سطح حوزه این منطقه را آغاز کرده و با برنامهریزی و اولویتبندی محلات، اقدام به بهسازی آسفالت سطح حوزه کرده است.


