استفاده از ۲۰۰ تن آسفالت برای محلات سطح حوزه شهرداری منطقه ۲
شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: برای آسفالتریزی محلات سطح حوزه این منطقه، از ۲۰۰ تن آسفالت استفاده شده است.
به گزارش تبریز فوری ، موسی علی پور ضمن بیان اینکه عملیات آسفالتریزی در معابر اصلی و فرعی سطح حوزه توسط معاونت فنی و عمرانی این منطقه همچنان استمرار دارد، گفت: در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان از معابر تحت پوشش این شهرداری و برای آسفالتریزی چهار محله سطح حوزه، از حدود ۲۰۰ تن آسفالت استفاده شده است. وی افزود: در همین راستا آسفالتریزی کوی توحید به علت منتهی شدن به بلوار استاد معین (از مهمترین مسیرهای ولیعصر جنوبی) با هدف رفع موانع حرکتی شهروندان و اهالی محل، به انجام رسیده است. شهردار منطقه ۲ تبریز، کویهای رشادت و نسیم شمس آباد را از دیگر محلات سطح حوزه منطقه اعلام کرد که در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان آسفالتریزی شده است.
وی اظهار کرد: در امتداد این فعالیت، همچنین کوی شهید زوارهای (واقع در پشت کلینیک شیخ الرئیس) برای سهولت تردد ساکنان این محله، آسفالتریزی شده است.


