شهردار منطقه ۱ تبریز خبر داد:
ارجاع درخواست اهالی کوی شقایق میدان ولی امر به کمیته کارشناسی
در پی انتشار فیلمی از انتقاد برخی شهروندان کوی شقایق در ضلع غربی میدان ولی امر مبنی بر انسداد مسیر کوچه، شهردار منطقه ۱ تبریز اعلام کرد: موضوع جهت بررسی دقیق به کمیته کارشناسی و کارگروه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز ارجاع شد.
به گزارش تبریز فوری ، حمید شاهوردی بیان کرد: نظر به اینکه طبق نقشه طرح تفصیلی شهر، دسترسی فعلی در محدوده فضای سبز ایجاد شده و بخشی از فضاهای سبز از بین رفته است، طبق بررسیهای کامل از سوی کارشناسان حوزههای شهرسازی، معماری، فضای سبز و همچنین با توجه به درخواست اهالی و نظر پلیس محترم راهور مبنی بر تأمین امنیت شهروندان به ویژه کودکان (به لحاظ وجود پنج مجتمع آموزشی) و ترافیک سنگین تقاطع بهشتی و بافت مسکونی متراکم، مسیر فوق مسدود و به حالت اولیه فضای سبز برگردانده خواهد شد. وی ادامه داد: لذا در پی اعتراض برخی از شهروندان، کلیات موضوع جهت بررسی مجدد به کارگروه فنی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهر تبریز ارسال شده تا تصمیمات لازم اتخاذ و اعلام شود.


