اجرای سمپاشی بهاره درختان حوزه شهرداری منطقه ۲
از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز سمپاشی درختان سطح حوزه و فرم دهی ارقام ردیفی معابر این منطقه، به اجرا درآمده است.
به گزارش تبریز فوری ، توسط حوزه فضای سبز این منطقه سمپاشی بهاره درختان به منظور حفظ و نگهداری صحیح از فضاهای سبز شهری، علیه آفات و امراض به اجرا درآمده است. این فعالیت که در همه معابر تحت پوشش منطقه عملیاتی شده، در مسیرهای دروازه تهران و جاده باسمنج، بلوار ۲۹ بهمن و آزادی، کمربندی میانی و ... به انجام رسیده و در سایر مسیرها اعم از بلوار فتح و بلوار دکترحسابی، مسیر زعفرانیه و میرداماد و ... تداوم یافته است. علاوه بر معابر سطح حوزه، توسط فضای سبز شهرداری منطقه ۲ همه درختان ۳۲ پارک موجود این منطقه هم سمپاشی می شود. توسط تلاشگران فضای سبز منطقه در اقدامی مشابه، ارقام ردیفی معابر و مسیرهای این شهرداری شامل درختچه های زرشک و برگ نو و همچنین شمشادها در حال هرس و فرم دهی است.


