اتمام "طرح استقبال از بهار" از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز
از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز، "طرح استقبال از بهار" با انجام فعالیت های خدمات شهری و عمرانی به انجام رسید.
به گزارش تبریز فوری ، داود طالب نژاد با بیان این مطلب گفت: اجرای طرح استقبال از بهار که از ۱۰ اسفندماه تا پایان این ماه توسط معاونتهای خدمات شهری و فنی و عمرانی منطقه برای آغاز بهار ۱۴۰۱ با انجام رفت و روب اساسی سطح حوزه منطقه آغاز شده بود، با موفقیت به انجام رسید. وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته از سوی این معاونت ها به منظور استقبال شایسته از بهار طبیعت و برای استفاده بهینه شهروندان از تعطیلات نوروزی در آستانه فصل زیبای بهار، تنظیف و شستشوی معابر، عابرگذرها، مبلمان شهری و باکس های زباله، لایروبی آبروها و تنظیف و رفت و روب قطعات خالی و کف سازی مسیرهای گردشگری و اصلاح تابلوهای ترافیکی، اصلاح و ترمیم آبروها در حوزه منطقه 2 به انجام رسیده است. شهردار منطقه 2 همچنین از لکه گیری معابر در برنامه "طرح استقبال از بهار" نیز خبر داد و گفت: حذف موانع عبوری شهروندان و یکدست نمودن معابر با انجام لکه گیری مسیرهای سطح حوزه توسط معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری منطقه اجرائی شد. طالب نژاد همچنین از ترمیم جداول و پل ها و همسطح سازی دریچه ها، رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی نیز خبر داد و تصریح کرد: عملیات کاشت بهاره در سطح حوزه شهرداری منطقه دو به همراه نصب چندین المان نوروزی در معابر نیز از سایر فعالیت های این منطقه محسوب می شود که اجرائی شده است.


