آذین بندی معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ به مناسبت میلاد فرخنده منجی عالم بشریت (عج)
شهرداری منطقه ۲ تبریز به مناسبت جشن نیمه شعبان و خجسته میلاد با سعادت زاد روز منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، اقدام به آذین بندی معابر سطح حوزه این منطقه کرد.
به گزارش تبریز فوری ، همزمان با مولود فرخنده دوازدهمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت (عج)، این منطقه در بلوار ۲۹ بهمن و مسیر دروازه تهران، بر روی پل کابلی و جاده ائل گلی و... بهعنوان مهمترین مسیرهای عبوری شهروندان و در مقابل ساختمان اداری شهرداری منطقه دو اقدام به نصب بنرهای تبریک، پرچم های رنگی و آذین بندی نموده و جشن میلاد منجی عالم بشریت (عج)، زادروز گل زیبای نرگس را گرامی داشت.


